Ласкаво просимо на наш новий сайт!

Звіт про результати діяльності відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації за 1 квартал 2019 року:

1. Кількість звернень громадян та юридичних осіб у сфері державної реєстрації, які надійшли до відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів протягом 1 кварталу 2019 року - 6:

- було розглянуто - 6;

- тих, що перебувають на розгляді- 0;

- розглянутих з порушенням встановленого строку - 0;

- узятих до відома - 0.

 

2. Стан виконання доручень Міністерства юстиції України, що стосуються сфер державної реєстрації.

Протягом 1 кварталу 2019 року відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів надано 15 відповідей на доручення Міністерства юстиції України. Відповіді на всі доручення було надано своєчасно, порушень строків не було.

 

3.Проведеня заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації державних реєстраторів та уповноважених осіб суб'єктів державної реєстрації прав з напрямів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців.

 

Упродовж 1 кварталу 2019 року відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів було проведено 12 семінарських занять:

 

01.03.2019 з державними виконавцями Центрального, Приморського, Лівобережного та Кальміуського відділів державної виконавчої служби міста Маріуполя Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

13.03.2019 для адміністраторів ЦНАП Донецької області;

 

19.03.2019 з державними реєстраторами Костянтинівської райдержадміністрації;

 

19.03.2019 з державними виконавцями Костянтинівського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

 

19.03.2019 з адміністраторами ЦНАП та державними реєстраторами Костянтинівської райдержадміністрації;

 

20.03.2019 семінар-навчання з адміністраторами ЦНАП та державними реєстраторами Мангушської райдержадміністрації;

 

20.03.2019 з державними виконавцями Мангушського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

 

21.03.2019 з адміністраторами ЦНАП та державними реєстраторами Нікольської райдержадміністрації;

 

21.03.2019 з державними виконавцями Нікольського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Донецькій області;

 

22.03.2019 з адміністраторами ЦНАП Маріупольської міської ради;

 

22.03.2019 з державними реєстраторами юридичних та фізичних осіб – підприємців Маріупольської міської ради;

 

28.03.2019 для представників Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації з питань державної реєстрації юридичних осіб - релігійних організацій.

 

4. Здійснення інформаційного забезпечення суб’єктів державної реєстрації.

Протягом 1 кварталу 2019 року суб’єктам державної реєстрації направлено 10 листів щодо роз’яснень положень діючого законодавства та інформування стосовно змін в законодавстві у сфері державної реєстрації та підготовлено інформацію для розміщення у засобах масової інформації - 7.

 

5.На виконання вимог наказу Міністерства юстиції України від 25.11.2016 № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць» відділом протягом 1 кварталу 2019 року від суб’єктів державної реєстрації прийнято та опрацьовано в межах повноважень 698 – реєстраційних справ щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців місцезнаходженням /місцем проживання яких є населенні пункти Донецької області, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

 

6.Також відділом проводилась робота по веденню реєстраційних справ у паперовій формі щодо нерухомого майна, яке розташоване в межах тимчасово окупованої території Донецької області. Так, протягом 1 кварталу 2019 року, відділом прийнято та опрацьовано в межах повноважень 251 відповідні реєстраційні справи.

 

Звіт про результати діяльності відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації за 2018 рік:

 

  1. Кількість звернень громадян у сфері державної реєстрації, які надійшли до відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів протягом 2018 року - 0:

- було розглянуто - 0;

- тих, що перебувають на розгляді- 0;

- розглянутих з порушенням встановленого строку - 0;

- узятих до відома - 0.

 

  1. Стан виконання доручень Міністерства юстиції України, що стосуються сфер державної реєстрації.

Протягом 2018 року відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів надано 27 відповідей на доручення Міністерства юстиції України. Відповіді на всі доручення було надано своєчасно, порушень строків не було.

 

3.Кількість проведених заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації державних реєстраторів та уповноважених осіб суб'єктів державної реєстрації прав з напрямів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців протягом 2018 року - 20.

 

Упродовж 2018 року відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів було проведено 18 семінарських занять:

 

-16.02.2018 з державними реєстраторами прав на нерухоме майно та державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та працівниками Центрів надання адміністративних послуг Слов’янської районної державної адміністрації, Лиманської, Бахмутської, Слов’янської міських рад Донецької області та Райгородоцької селищної ради Донецької області;

 

-27.02.2018 з державними реєстраторами прав на нерухоме майно Костянтинівської районної державної адміністрації, Дружківської, Добропільської, Краматорської та Костянтинівської міських рад Донецької області;

 

-21.03.2018 з державними реєстраторами прав на нерухоме майно та працівниками Центрів надання адміністративних послуг Нікольської районної державної адміністрації;

 

- 22.03.2018 з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та працівниками Центрів надання адміністративних послуг Нікольської районної державної адміністрації;

 

- 28.03.2018 з працівниками Центрів надання адміністративних послуг Бахмутської районної державної адміністрації, Бахмутської, Дружківської міських рад Донецької області та Військово цивільної адміністрації міста Авдіївка;

 

- 26.04.2018 з державними та приватними нотаріусами Донецької області;

 

- 26.06.2018 з державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно та адміністраторами Центрів надання адміністративних послуг Волноваської, Великоновосілківської районних державних адміністрацій та Маріупольської міської ради;

 

- 27.06.2018 з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та адміністраторами Центрів надання адміністративних послуг Маріупольської міської ради;

 

- 13.07.2018 з державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно Дружківської, Костянтинівської, Лиманської, Слов’янської, Краматорської міських рад, Покровської, Слов’янської районними державними адміністраціями Донецької області та Райгородоцької селищної ради Слов’янського району Донецької області;

 

- 20.07.2018 з державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно Бахмутської, Вугледарської міських рад Донецької області, Військово цивільної адміністрації міста Авдіївка та Бахмутською, Добропільською, Олександрівською районними державними адміністраціями Донецької області;

 

- 31.08.2018 з державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно Добропільської, Костянтинівської, Краматорської, Покровської міських рад Донецької області, Військово цивільної адміністрації міста Торецьк та Костянтинівської, Добропіьської районними державними адміністраціями Донецької області;

 

- 14.09.2018 з державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно та державними і приватними нотаріусами Донецької області;

 

- 17.10.2018 з державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно Волноваської райдержадміністрації;

 

- 18.10.2018 з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Вугледарської та Маріупольської міських рад;

 

- 12.12.2018 з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Костянтинівської, Олександрівської, Слов’янської районних державних адміністрацій, Дружківської, Костянтинівської, Краматорської, Лиманської, Слов’янської міських рад, Військово-цивільної адміністрації м. Торецьк та Шахівської сільської ради Добропільського району;

 

- 14.12.2018, 17.12.2013 та 19.12.2018 організовано проведення навчання Дніпропетровською та Запорізькою філіями ДП «НАІС» з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців суб’єктів державної реєстрації Донецької області.

 

26.12.2018 з суб’єктами державної реєстрації Донецької області проведена нарада щодо функціонування нових бюджетних рахунків для зарахування податків, зборів та платежів до державного та місцевих бюджетів.

 

Підвищено кваліфікацію державного реєстратора виконавчого комітету Шахівської сільської ради Добропільського району з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (04.12.2018).

 

4.На виконання вимог наказу Міністерства юстиції України від 25.11.2016 № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць» відділом протягом 2018 року від суб’єктів державної реєстрації прийнято 13 489 – реєстраційних справ щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців місцезнаходженням /місцем проживання яких є населенні пункти Донецької області, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

 

5.Також відділом проводилась робота по веденню реєстраційних справ у паперовій формі щодо нерухомого майна, яке розташоване в межах тимчасово окупованої території Донецької області. Так, протягом 2018 року, відділом прийнято 8843 відповідних реєстраційних справ.

 

 

 

Звіт про результати діяльності відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації протягом 1 півріччя 2018 року

 

1.Кількість звернень громадян у сфері державної реєстрації, які надійшли до відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів протягом І півріччя 2018 року - 0:

 

- було розглянуто - 0;

- тих, що перебувають на розгляді- 0;

- розглянутих з порушенням встановленого строку - 0;

- узятих до відома - 0.

 

2.Стан виконання доручень Міністерства юстиції України, що стосуються сфер державної реєстрації.

 

Протягом І півріччя 2018 року відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів надано 14 відповідей на доручення Міністерства юстиції України. Відповіді на всі доручення було надано своєчасно, порушень строків не було.

 

3.Кількість проведених заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації державних реєстраторів та уповноважених осіб суб'єктів державної реєстрації прав з напрямів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців.

 

Упродовж І півріччя 2018 року відділом взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів було проведено 8 семінарських занять:

 

-16.02.2018 з державними реєстраторами прав на нерухоме майно та державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та працівниками Центрів надання адміністративних послуг Слов’янської районної державної адміністрації, Лиманської, Бахмутської, Слов’янської міських рад Донецької області та Райгородоцької селищної ради Донецької області;

 

-27.02.2018 з державними реєстраторами прав на нерухоме майно Костянтинівської районної державної адміністрації, Дружківської, Добропільської, Краматорської та Костянтинівської міських рад Донецької області;

 

-21.03.2018 з державними реєстраторами прав на нерухоме майно та працівниками Центрів надання адміністративних послуг Нікольської районної державної адміністрації;

 

- 22.03.2018 з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та працівниками Центрів надання адміністративних послуг Нікольської районної державної адміністрації;

 

- 28.03.2018 з працівниками Центрів надання адміністративних послуг Бахмутської районної державної адміністрації, Бахмутської, Дружківської міських рад Донецької області та Військово цивільної адміністрації міста Авдіївка;

 

- 26.04.2018 з державними та приватними нотаріусами Донецької області;

 

- 26.06.2018 з державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно та адміністраторами Центрів надання адміністративних послуг Волноваської, Великоновосілківської районних державних адміністрацій та Маріупольської міської ради;

 

- 27.06.2018 з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та адміністраторами Центрів надання адміністративних послуг Маріупольської міської ради.

 

4.На виконання вимог наказу Міністерства юстиції України від 25.11.2016 № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць» відділом протягом 1 півріччя 2018 року від суб’єктів державної реєстрації прийнято 9536 – реєстраційних справ щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців місцезнаходженням /місцем проживання яких є населенні пункти Донецької області, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

 

5.Також відділом проводилась робота по веденню реєстраційних справ у паперовій формі щодо нерухомого майна, яке розташоване в межах тимчасово окупованої території Донецької області. Так, протягом 1 півріччя 2018 року, відділом прийнято 3984 відповідні реєстраційні справи.